Yenimahalle Veteriner hizmet bölgesi, Demetevler Veteriner klinik hizmet bölgesi, Keçiören veteriner klinik hizmet bölgesi, Etlik veteriner klinik hizmet bölgesi başta olmak üzere Başkent Yenimahalle Veteriner Kliniği Ankara ilinde 7/24 saat Acil veteriner hizmeti vermektedir.7/24 acil veteriner hizmetini anında zaman kaybı yapmadan  Başkent Yenimahalle Veteriner kliniğinden alabilirsiniz eğer siz getiremiyosanız 7/24 acil veteriner ambulans servisimiz sizin bulunduğunuz yere gelip yerindede tedavi yapıyoruz.

Acil Veterinere Götürmeniz Gereken Durumlar:

• Hayvana araba çarpması, silah yaralanması ya da hayvanın bir binadan veya önemli bir yükseklikten düşmesi.
  • Nefes almada zorluk.
  • Vücut sıcaklığı yükselmesinde (min.39,2°C)
  • Ani nöbetler özellikle ilk nöbetler, iki dakikadan daha uzun nöbetler ve sürekli tekrar eden nöbetler (bir biri ardına).
  • İç organların görünmesine ya da dışarı çıkmasına neden olan kesik ve yarıklar. Kemiğin göründüğü ya da ciddi doku hasarının olduğu açık yaralar.
  • Kanın fışkırması gibi aşarı kanama, uzun süren ya da direk basınç uygulayarak durduramadığımız kanamalar.
  • Isı çarpması (aşırı ısı) ya da ısı düşüklüğü (vücudun aşırı ısınması ya da aşırı soğuması).
  • Zehirlenme.
  • Şok / bilinç kaybı.
  • Yanıklar/Elektrik çarpması.
  • Doğurma problemleri (güç doğum
  • Tekrarlayan kusma ve ishal durumlarında
  • İdrar ve dışkılamada zorluk/kan.
  • Genişlemiş karın bölgesi ve ağrı.
  • Ciddi depresyon (saklanma, kayıtsızlık ya da yemeği reddetme gibi belirtilerle anlaşılabilir.
  • Alerji durumlarında(Yüzünde kabartıların oluşması, kızarıklıkların oluşması…)

Bu gibi durumlarda mutlaka veteriner hekime gitmesi hayati önem taşır

Hayvanınızın acil bir durum ve hastalıkla karşılaşması durumunda – yapmanız gereken en önemli şey, soğukkanlılığınızı yitirmeden hemenSize en yakın 7 Gün 24 Saat çalışan Acil  Başkent Yenimahalle Veteriner Kliniği Ankara ile iletişime geçiniz