Biricik dostum dediğiniz köpeğinizi biz gezdireli

Yavrum dediğiniz can dostlarınıza zaman ayıramiyosanız, Onları gezme hakkından mahrum etmeyelim. Sizin yerinize biz gezdirelim. ; köpeklerinizi sabah ve akşam birer saat olmak üzere gezdiriyor.ekibimiz bu işlemleri severek ve heycanla yapmaktadır.bu tip veryasyon ve aktiviteler bireyi hem mutlu eder hemde negatif enerjisini atar ve eve geldiği zaman da evin bir bireyi olarak size uyum sağlar çünkü bütün negatif enerjisini dışarda bıramış olur.

Bir yavru kedi yada köpek almaya karar verdiğiniz zaman dikkat etmeniz gerekenler

Almaya karar verdiğiniz an kesinlikle şunuilke edin ben aldığım bireyi sağlık ve bilinci bir şekilde yetiştire bilirmiyim diye lutfen    kendinize bu soruyu sorun çünkü evcil birey bir canlıdır ama konuşamayan bir canlı ve herşeyi sadece hiseder unutmayalım.

Yavru kedi ve köpek anne altından en az 45 gün kalmalidirnekadar cok anne altında kalmışsa o kadar cok direçli olur yavru bunu  kesinlikle evcimeni alacağimiz iş yerine yada bireye sorun,annen sütü cok onemlidir cünkü icinde bağişiklik sistemini güclendirmekcin yoğun antikor ve imminoglobünler vardir bunlar hastılıklara karşi birer slahdır eğer yavru annesinde erken ayrılmışsa yada annesi olmüşse yavru hastalıklara karşi cok duyarlı olur . (yavrular ilk doğduğu zaman yani ilk 24 saat vucut ağırlığının %10 kadar annesinin meme lobundan süt alır.)

Yavruyu evinize getirmeden önce kesinlikle iç parazit korumayi yapın bu nedir yavrunu mide ve bağırsağinda tenya şerit vb. paraziler varsa bunlara karşı ilac kullanın veteriner klinikerinde ve kesinlik uzman bir veteriner hekiminde yardım alın hekiminizle sürekli iletişim halinde olun, halk arasında tüy aşısı ,kist aşısı diye lanse edilir ve ve evde beslenen bir evcilde insan sağlığı baz alınırak 2 ayda bir yapılmalidir

Eve almadan önce diş parazit uygulamasını yapın burdaki amac ise tüylerin üzerinde yada altında deriye penetre olan bit pire ve keneye karşı yapılan ugulmadir buda 2 ayda bir yapılı; ( dikkat) Başkent yenimahalle veteriner kliniği Ankara ekibi olarak iç parazit ve dış parazit yapıldıktan sonra kan tatlili yapıp ve eger bağişiklı sistemi güclü ise yani antikor yüksekse iş o zaman viral aşılara geciyoruz değilse beklemek zorundayiz ilkesiyle evcil sahiplerini bilgilendirıyoruz.

Yavrunuz 50 günlük olduğu zaman kanlı ishal aşısını yapınız ve 8 haftalıktan sonrada diğer aşılardan start veriniz,

Başkent yenimahalle veteriner kliniği ankara bu bilgileri bütün evcimen sahipleriyle hep paylaşmıştır vedelpbgjk paylaşmaya devam etmektedir

Yavru kedi yada köpeğinizin aşıları bitmeden dışarı cıkarmayiniz cünkü yavrunuz hasta olmasada vektölük yani taşıyıcı olabilir.

BAŞKENT YENİMAHALLE VETERİNER KLİNİĞİ EKİBİ OLARAK EVDE BESLEN BİR BİREY İÇİN KALİTELİ, PRENSİPLİ VE SAĞLIKLI BİR BERABERLİK İCİN ŞU TAVSİYELERDE BULUNUYORUZ.

Yavru kedi,köpek veya tavşan gibi evcil dostalarımıza ev yemekleri vermeyiniz nicin mi?
1) Ağız kokusu yapar.
2) Diştaşı dedğimiz tartar oluşumunu hızladirir.
3) Yavruda kas oluşumunu engelliyerek işkembe oluşunumu hızladırır buda yavruda tembellik yaratır belirtisi ise hemen yorulma ve yavaş yürüme dir ve kara ciğerde ast ve alt enzim düzeylerinde azalmaya neden olur ve bu enzimlerin gorevi olan anabolizma ve katabolizma gorevlerini bloke eder , bunlara ev yemekleri neden olur ve bu belirtiler bir araya gelerek karaciğerde yağlanma vardır terimini bizlere dedirtiyor.