Kalite standardına uygun bütün koşullar sağlanmaktadır.Yoğun bakım ünitemizle hastalar 24 saat kontrol altında tutulmaktadır. Ayrıca hastaların iyileşme dönemi eğer istenirse kritik iyileşme dönemlerindede kliniğimizde kalmaları sağlanmaktadır.
Kliniğimizde cerrahi operasyonlar, konusunda uzman hekimlerimiz tarafından gerektiğinde 7/24 tam donanımlı ameliyathanemizde yapılabilmektedir. Ameliyat öncesinde ve sonrasında hastanın takibinin düzenli ve yeterli bir şekilde yapılıyor olması operasyon komplikasyonlarını minimuma indirmektedir.

Cerrahi operasyonlarda prensiblerimizden biride ‘Ameliyat ve ameliyat sonrası ağrı kontolü’nü sağlamaktır. Neden minik evcil dostalarımız ağrısından dolayı kıvransın ki. Başkent Yenimahalle veteriner merkezi ekibi olarak operasyon esnasında ve operasyon sonrasında en az ağrı icin uygun tedavi yöntemlerini benimsiyoruz ve bütün operasyonlarımızda bunlara dikkat ediyoruz.

Günün 24 saati ameliyathaneleri her türlü müdahalelere hazır konumda tutulması özellikle acil müdahale gerektiren girişimler konusunda bizlere hız kazandırmaktadır.

Kliniğimizde yapılan ameliyatlardan bazıları:

Köpek ve Kedi Kısırlaştırma ameliyatları

Kısırlaştırma işlemi bütün üreme işlemlerini sonlandıracağı için bu karar hakkında iyi düşünülmelidir. Eğer petiniz nadir bulunan iyi bır ırksa ve sonradan yavru almak isterseniz bu mümkün olamaz. Eğer hayvanınızı kısırlaştırmak istemiyor fakat kızgınlığın bastırılması ya da geciktirilmesini düşünüyorsanız çeşitli hormon preparatları kullanılabilmektedir. Kısırlaştırılması gerçekten gerekli görülen dişi ve erkek kedi ve köpekler kısırlaştırılmaktadır.

Sindirim sistemi ameliyatları
     Üriner sistem ameliyatları
     Ortopedik Ameliyatlar
     Göz kapağı anomalileri
     Ağız ve dişle ilgili cerrahi operasyonlar
     Meme tümörleri ve diğer tümör operasyonları
     Kuş ve Egzotik Hayvan operasyonları
     - TPO Osteosentez
     - Juvenil Pubik Simfizyodaz
     - Total Kalça Protezi
     - Kaput Femoris Rezeksiyonu
     - Sacro-iliac Ayrılma
     - Patella Luksasyonu
     - Temporo – Mandibular Eklem Eksizyonu
     - Maxilla Kırık – Çıkık daha fazla bilgiler için Başkent Yenimahalle Veteriner kliniği ekibinden bilgi alabilirsiniz.